Eli erittäin tieteellisellä ja luotettavalla menetelmällä sain voittajan arvottua tuohon 5000-kävijää kilpailuun. Pyysin nimittäin miestäni sanomaan jonkin luvun 1-15 väliltä. Mieheni on Kauko-Idässä työmatkalla ja tuskin tajuaa että minulla on neuleaiheinen blogi, saati että ratkaisi sen arvonnan voittajan numerovalinnallaan. Ihmetteli hetken kysymystä, mutta vastasi sitten... sheitsemän... (vrt Kotiteollisuus ja Jouni Hynynen). Minä sitten laskin kuka oli seitsemäs kisaan osallistunut ja niin voitto ratkesi tällä kertaa HIIRUSKAn hyväksi! Onnea! Lähettelen palkinnon ensiviikon alussa, kunhan vain postiin pääsen. Eiköhän sitä jotain kivaa löydy minun varastoista laittaa tulemaan...

Mutta jotta tämä ei mene täysin tekstiblogiksi, niin mukaan pari kuvaa. Sain miehen kaulahuivin valmiiksi (siitä haisulilangasta) ja nyt mietin että riittääkö tuuletus vai pitääkö tuo pestä. Varmaan pesu olisi hyvä homma... Neule on ns. tunturineuletta, eli 3oikein ja 1 nurin, nurjalla samoin, eli aina on 1oikein, 1 ainaoikeaa ja 1 nurin... Valepatentiksikin olen kuullut tuota kutsuttavan.

257156.jpg

Vieressä näkyykin yksi, jota olen vannonut etten tee. Viime vuonna tein sitten yhden ja ajattelin jo koko homman olevan aikalailla menneen talven lumia. Mutta kun tuo lämmittää niin mukavasti, niin piti sitten tehdä toinenkin. Kolmatta en tee - vai vannomatta paras?

257155.jpg

Muita valmistuneita on sitten joululahjarintamalla, joten niitä en tässä vaiheessa esittele. Täytyyhän sitä jättää jotain salaisuudeksi näin joulun alla, jos muistan kuvata ja laittaa kuvat näytille tänne niin joulun jälkeen sitten on runsaasti kuvia tiedossa.